Älskaruu Twilight ??

Heej !!
Undrar bara om du älskar Twilight ?
Jag tror att det är ganska många som gillar Twilight här.
Så ni kan chatta och prata om Twilight!!

Prata om Twilight hur mycket ni vill !!!
Om ni vill så kan jag lägga upp
Twilight bilder på kändisarna från filmen.

Om ni vill så kan ujag göra olika tävlingar där ni kan få säga vem som är
sötast , snyggast , vem som är den bästa skådespelaren .


KOMMENTERA OM NI GILLAR TWILIGHT OCH OM NI VILL
 ATT JAG SKA GÖRA TÄVLINGAR OM TWILIGHT!!!!!! 


Kommentarer
Postat av: Bojana

LOVE TWILIGHT ÄR ALLT JAG KAN SÄGAAA!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-28 @ 14:49:21
Postat av: Chantii ♥♥♥♥

Heej Bojana !!!

JAG VET JU ATT DU GILLAR TWILIGHT !!!!!



GJORDE INLÄGGET FÖR DIN SKULL!!!!!!!!



FETT EFTER

2010-01-28 @ 14:51:12
URL: http://chantiimedc.blogg.se/
Postat av: Mirandasdagbok@

HEJ ÄLSKLING ♥



Ja, du har bra smak! tycker också att ..

Vanessa passade bäst!

2010-01-28 @ 15:12:27
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/
Postat av: Mirandasdagbok@

Hej Chantal! ♥ Jag älskar Twilight & självklart vill jag ha en tävling om Twilight=) kanske en twilightfrågesport? det låter kul tycker jag!



& du, jag älskar twilight ♥

Särskilt ''New moon'' undrar hur ''Breaking down'' alltså den sista Twilight filmen kommer att vara. Vet att Bella kommer att vara em vampyr♥

2010-01-28 @ 16:55:34
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0