Beställ gratis design?

- Hej! Mitt namn är Miranda Matti.
Jag är Chantals kusin & har fixat till hennes blogg.
Hon har inte sätt den än men snart kommer hon nog att se att hennes blogg förvandlats till
en sagoblogg när hon kommer hem=)
Jag undrade bara, eftersom jag gör designer så skulle det inte göra nåt om du ville ha nån design.
Gör bara som det står här. Läs på! ♥

Hur gör jag för att få en gratis design?
- Mejla till [email protected]. Skicka bilderna du vill ha på din header &
text till vad du vill ska stå på din header!

Kostnad?
- Det kostar ingenting för en gratis design.
Men för en överraskningsdesign kostar det en 20 lapp!

Vad är överraskningsdesign?
- Det är en design där du får en så underbar design!
Den är helt underbar som sagt & den kan inehålla minst 10 bilder.
Jag gör överraskningsdesignen på nåt program som heter Picasa 3.

Vart gör du gratis designerna?
- Det berättar jag inte!

Vart gör du överraskningsdesignerna?
- De gör jag på Picasa 3. Men hur jag fixar dem berättar jag inte=)
Det är en liten hemlighet!

Hur många bilder kan jag skicka max?
- Om du beställer en överraskningsdesign för 20 kronor så kan du skicka max 10
bilder till min mejl [email protected]. Men om du ska ha en gratis-design så kan
du högst skicka 1-4 =)

Vad kan jag få för design?
- Om du liksom beställer en överraskningsdesign så får du bestämma helt själv
hur du vill ha den=) Men det kostar som sagt 20 kronor för jag måste väl tjäna nåt
på de här fantastiska designerna jag gör!

Såpp, det var allt jag ville berätta!
Kramiisar // Miranda.

Kommentarer
Postat av: Miranda Matti [GÖR GRATIS DESIGNER]

Ärligt habibiti ska inte du börja blogga nu eller? ♥

2010-01-24 @ 19:48:24
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0