Zombiiiiie -.-

Heej ♥♥♥
Roligt att ses igen ♥♥♥
Min lilla syrra ska provspela om en roll som en ZOMBIEE.
Det kommer att vara en film,
 men om många tittar på den så kommer den kanske att bli en serie.
Önska henne lycka till ???????
Hoppas hon får rollen,
 och hoppas ni tycker att filmen blir bra.
Vet riktigt inte vad filmen heter men om jag får reda på det så
säger jag det i nåt inlägg.
 BARA FÖR ER!!!
Jag tror att det kommer att vara en skräckfilm...
WATCH YOUSELF!!!!
Tror ni det eller ???


//Chantiimedc ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Bojana

Hellou!!



Vad roligt,önska henne lycka till!



Ses i skolan imorgon.Elr mår du bättre,kommer du imorgon också?

2010-01-26 @ 15:23:41
Postat av: Chantii ♥♥

2010-01-27 @ 18:12:10
URL: http://chantiimedc.blogg.se/
Postat av: Chantii ♥♥

OJJ!! Aja men jag har önskat henne lycka til!! Hon sa TACK!!

2010-01-27 @ 18:12:50
URL: http://chantiimedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0